Bestellen en Bezorgen

Hoe ver van tevoren moet ik bestellen?

Je kunt je bestelling tot 1 dag van tevoren plaatsen vóór 16.00 uur. Na 16.00 uur kun je tot sluitingstijd naar de winkel bellen. Wij zullen dan voor je nagaan of een bestelling voor de volgende dag nog mogelijk is.

Bezorgt Koekela ook op mijn adres?

Wij bezorgen alleen binnen centrumring Rotterdam bij een minimale besteding van €50,-. Met behulp van de postcode-check kun je nagaan of Koekela ook bij jou bezorgt.

Hoeveel bedragen de bezorgkosten?

Wij bezorgen bij een besteding vanaf €50,-. Per bestelling rekenen wij €9,95 bezorgkosten. Bij bestellingen boven de €100,- is bezorgen gratis.

Kan ik ook op rekening bestellen?

Wij leveren niet op rekening. Heeft u een horeca onderneming en wilt u Koekela producten afnemen? Neemt u dan ook contact met ons op via info@koekela.nl

Hoe weet ik of mijn internetbestelling gelukt is?

Jouw bestelling wordt bevestigd per e-mail. Als je geen bevestiging hebt ontvangen is de bestelling niet definitief! Probeer het nog eens of bel naar de winkel.

Ik heb een ingewikkelde bestelling, moet dat via de webshop?

Nee hoor, als je heel veel wilt bestellen en/of heel veel verschillende bestellingen wilt doen, dan kun je altijd even onze winkel bellen, dan helpen wij je graag verder. Uiteraard alleen tijdens de openingstijden. Of stuur een mailtje naar info@koekela.nl

Allergenen en Dieet Informatie

Wat zijn jullie vegan producten?
Verkoopt u ook suikervrij gebak?

Wij hebben een vegan appeltaartje in ons assortiment gebakken door Rose&Vanilla. Dit 1-persoons product bevat alleen de natuurlijke suikers van de vruchten.

Ik heb een notenallergie. Heeft u ook producten zonder noten?

Wij verkopen een groot aantal producten zonder noten. Omdat al onze producten worden gebakken in dezelfde omgeving is het mogelijk dat deze producten sporen van noten bevatten. Kijk in het allergenenoverzicht op de productpagina of vraag aan ons winkelpersoneel welke producten voor jouw geschikt zijn.

Verkoopt u ook gluten-en/of lactose-vrije producten?

Onze wortel-noten muffin en- cake zijn lactosevrij. Deze producten zijn bereidt zonder melk en boter. Wij hebben 4 verschillende glutenvrije bars in ons assortiment die wij niet zelf bakken maar speciaal inkopen. De bars zijn per stuk voorverpakt zodat ze niet in aanraking komen met onze producten die wel gluten bevatten. Verder verkopen wij een 1-pers vegan appeltaartje, worteltaartje en chocolade-cocostaartje die wij inkopen bij Rose&Vanilla en zijn gluten-en lactosevrij(kunnen wel sporen van gluten bevatten).

Welke Koekela taarten bevatten alcohol?

Onze notentaart bevat een kleine hoeveelheid alcohol. Tijdens het bakproces verdampt de alcohol nagenoeg helemaal en blijft alleen de subtiele smaak van de Brandy over.

Ik ben zwanger, mag ik dan Koekela taart eten?

Wij gebruiken in onze producten alleen gepasteuriseerde zuivel-ingrediënten en gebruiken gepasteuriseerde eiwit voor onze schuim.

Overige vragen

Ik heb een bevroren taart gekocht, hoe kan ik deze het beste ontdooien?

Onze taarten worden met zorg en liefde gemaakt. Om de kwaliteit en smaak zo goed mogelijk te behouden worden bijna al onze taarten direct na het bakken ingevroren. U kunt een bevroren taart het beste de avond voordat u deze gaat nuttigen in de koelkast zetten. Sneller uw taart ontdooien? Plaats de bevroren taart buiten de koeling op een veilige plek. De ontdooitijd varieert van 30 minuten tot 2 uur en is afhankelijk van de soort taart en de weersomstandigheden. Het is het allerlekkerst om een ontdooide taart of punt 15 minuten voor het serveren uit de koelkast te halen. Geniet ervan!

Kan ik ook (verschillende) losse taartpunten bestellen?

Losse punten taart kun je niet van tevoren bestellen maar zijn wel te koop in onze winkel.

Kan ik ook een op maat gemaakte taart bestellen voor b.v. een verjaardag?

Wij maken geen taarten op maat wel kunnen we de taarten uit ons reguliere assortiment personaliseren met een schildje met tekst(max. 30 tekens) en/of een fotoprint op eetbaar papier. Voor meer informatie, prijzen en het bestellen van deze schildjes kun je terecht op de productpagina's: Tekst op schildje en Foto op schildje. Graag 1 dag van tevoren bestellen.

Verkoopt u ook kadobonnen?

Wij verkopen kadobonnen vanaf € 10,00. De kadobon is alleen te koop en inwisselbaar in de winkel. De waarde van de kadobon hoeft niet in 1 keer besteed worden. Kadobonnen kunnen in beide winkels ingewisseld worden.

Kan ik een tafel reserveren?

Je kunt bij ons geen tafel reserveren.

Serveert u ook een high tea?

Zoetigheden zijn onze specialiteit en onze passie, daarom serveren wij geen traditionele high tea(zoet en hartig). Wel serveren wij een heerlijk proeverijtje, waarbij je een selectie van onze bars en cookies krijgt met koffie of thee vanaf 2 personen. Je kunt het proeverijtje eventueel zelf nog uitbreiden met een puntje taart of een scone. Je hoeft voor het proeverijtje niet te reserveren.

Is Koekela rolstoel toegankelijk?

Je kunt bij ons met een rolstoel naar binnen. Geef even een seintje aan ons personeel dan kunnen zij je helpen. Helaas zijn onze toiletten alleen via een trap te bereiken, deze zijn dus niet toegankelijk voor rolstoelhouders.

Mag ik mijn hond mee naar binnen nemen?

Jouw lieve viervoeter mag helaas niet mee naar binnen. Wij vinden dit niet hygiënisch vanwege onze open keuken.

Heeft Koekela nog meer vestigingen?

Op dit moment heeft Koekela 2 vestigingen; in Rotterdam en Den Haag. Kijk hier voor meer informatie over onze winkels.

Kan ik ook op andere plekken van Koekela producten genieten?

Wil je op andere plekken in Rotterdam, of daarbuiten, van Koekela producten genieten? kijk dan hier voor de locaties.

Staat je vraag er niet tussen?

Wij hebben ons best gedaan zoveel mogelijk veel voorkomende vragen te beantwoorden. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.