VEELGESTELDE VRAGEN

WIJ HEBBEN ONS BEST GEDAAN ZOVEEL MOGELIJK VEEL VOORKOMENDE VRAGEN TE BEANTWOORDEN. STAAT JE VRAAG ER NIET TUSSEN? NEEM DAN CONTACT MET ONS OP.


BESTELLEN EN BEZORGEN

Hoe ver van tevoren moet ik bestellen?

Je kunt je bestelling tot 1 dag van tevoren plaatsen vóór 16.00 uur. Na 16.00 uur kun je tot sluitingstijd naar de winkel bellen. Wij zullen dan voor je nagaan of een bestelling voor de volgende dag nog mogelijk is.

Bezorgt Koekela ook op mijn adres?

Wij bezorgen alleen binnen centrumring Rotterdam bij een minimale besteding van €50,-.
Met behulp van de postcode-check kun je nagaan of Koekela ook bij jou bezorgt.

Hoeveel bedragen de bezorgkosten?

Wij bezorgen bij een besteding vanaf €50,-. Per bestelling rekenen wij €5,50 bezorgkosten. Bij bestellingen boven de €100,- is bezorgen gratis.

Kan ik ook op rekening bestellen?

Op dit moment is het niet mogelijk om op rekening van uw werkgever of eigen bedrijf te bestellen. Heeft u een horeca onderneming en wilt u Koekela producten afnemen? Neemt u dan contact met ons op via info@koekela.nl

Hoe weet ik of mijn internetbestelling gelukt is?

Jouw bestelling wordt bevestigd per e-mail. Als je geen bevestiging hebt ontvangen is de bestelling niet definitief! Probeer het nog eens of bel naar de winkel (010-4364774).

Ik heb een ingewikkelde bestelling, moet dat via de webshop?

Nee hoor, als je heel veel wilt bestellen en/of heel veel verschillende bestellingen wilt doen, dan kun je altijd even onze winkel bellen, dan helpen wij je graag verder. tel.: 010-4364774. Uiteraard alleen tijdens de openingstijden.

ALLERGENEN EN DIEET INFORMATIE

Verkoopt u ook suikervrij gebak?

Wij hebben een suikervrij dadel-pruimencakeje in ons assortiment. Dit 1-persoons cakeje bevat alleen de natuurlijke suikers van de vruchten.

Ik heb een notenallergie. Heeft u ook producten zonder noten?

Wij verkopen een groot aantal producten zonder noten. Omdat al onze producten worden gebakken in dezelfde omgeving is het mogelijk dat deze producten sporen van noten bevatten. Kijk in het allergenenoverzicht of vraag aan ons winkelpersoneel welke producten voor jouw geschikt zijn.

Verkoopt u ook gluten-en/of lactosevrije producten?

Onze wortel-noten muffin en- cake zijn lactosevrij. Deze producten zijn bereidt zonder melk en boter. Ons dadel-pruimencakeje is lactose-en suikervrij. Wij hebben 3 verschillende glutenvrije bars in ons assortiment die wij niet zelf bakken maar speciaal inkopen. De bars zijn per stuk voorverpakt zodat ze niet in aanraking komen met onze producten die wel gluten bevatten. Onze paleo blondie is gemaakt van amandelmeel, maar omdat deze bar gebakken wordt in onze eigen bakkerij kunnen wij niet garanderen dat deze helemaal glutenvrij is. De paleo blondie is wel lactosevrij. Kijk voor meer informatie in ons allergenenoverzicht

Welke Koekela taarten bevatten alcohol?

Onze chocolade-truffeltaart en onze notentaart bevatten een kleine hoeveelheid alcohol. Tijdens het bakproces verdampt de alcohol nagenoeg helemaal en blijft alleen de subtiele smaak van de drank over.

Ik ben zwanger, mag ik dan Koekela taart eten?

Wij gebruiken in onze producten alleen gepasteuriseerde zuivel-ingrediënten en gebruiken gepasteuriseerde eiwit voor onze schuim.

Kijk voor meer informatie in ons allergenenoverzicht

Klik hier voor het allergenenoverzicht

OVERIGE VRAGEN

Kan ik ook (verschillende) losse taartpunten bestellen?

Losse punten taart kun je niet van tevoren bestellen maar zijn wel te koop in onze winkel.

Kan ik ook een op maat gemaakte taart bestellen voor b.v. een verjaardag?

Op bestelling kunnen wij voor jou een feestelijke slagroomtaart maken afgewerkt met marsepein. Deze taart kun je alleen in de winkel bestellen waar wij een fotoboekje hebben met voorbeelden waar je uit kunt kiezen. Wij kunnen ook een (chocolade)tekst schrijven op een taart uit ons reguliere assortiment. Voor meer informatie, prijzen en het bestellen van deze taarten kun je terecht in onze winkel.
Graag 1 dag van tevoren bestellen.

Verkoopt u ook kadobonnen?

Wij verkopen kadobonnen vanaf €7,50. De kadobon is alleen te koop en inwisselbaar in de winkel. De waarde van de kadobon moet in 1 keer besteed worden.

Kan ik een tafel reserveren?

Je kunt bij ons geen tafel reserveren.

Serveert u ook een high tea?

Zoetigheden zijn onze specialiteit en onze passie, daarom serveren wij geen traditionele high tea(zoet en hartig). Wel serveren wij een heerlijk proeverijtje, waarbij je een selectie van onze bars en cookies krijgt met koffie of thee voor maar €15,00 per 2 personen. Je kunt het proeverijtje eventueel zelf nog uitbreiden met een puntje taart of een scone. Je hoeft voor het proeverijtje niet te reserveren.

Bekijk onze menukaart

Is Koekela rolstoel toegankelijk?

Je kunt bij ons met een rolstoel naar binnen. Geef even een seintje aan ons personeel dan kunnen zij je helpen. Helaas zijn onze toiletten alleen via een trap te bereiken, deze zijn dus niet toegankelijk
voor rolstoelhouders.

Mag ik mijn hond mee naar binnen nemen?

Jouw lieve viervoeter mag helaas niet mee naar binnen. Wij vinden dit niet hygiënisch vanwege onze open keuken.

Heeft Koekela nog meer vestigingen?

Op dit moment heeft Koekela 1 vestiging aan de Nieuwe Binnenweg 79a in het centrum van Rotterdam. Kijk voor de openingstijden en route op de contact pagina.

FAQ-Foto


Deze zomervakantie zijn wij op de zondagen gesloten / This Summer we're closed on Sundays - Sluiten